Yesman

Jag måste få säga att Yesman är en riktigt bra film, har sett den på bio.
Det är som en typisk Jimmy Carrey film, jätte rolig och man skrattar mycket. Men det finns alltid en poäng med hans filmer och det gillar jag skarpt! Jag råder er alla att se den! Ni kommer inte bli missnöjda.
Jag tror att även dom som inte gillar Jimmy Carrey kommer gilla den, för visst han kan vara överdriven ibland men i denna film är han riktigt bra.


Och helt ful är han inte heller! ;)
Vad tycker ni?

Detta är illa pissat

Kommentarer
Postat av: Alina

jorå självklart gör den det! :) nejmen din var nice! :)

2008-12-16 @ 00:06:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ful ? Jo...:P

Jag tillhör dom som tkr att han är överdriven, kan

knappt kolla på honom...så jag kmr nog inte våga spendera en hundring på bio för det :)

2008-12-16 @ 19:51:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0